Historia Firmy

CE Brokers działa od 17 stycznia 2000 roku.

Została założona przez Arkadiusza Całkę jako multiagencja ubezpieczeniowa pod ówczesną nazwą „Całka Enterprises Biuro Kapitałowo – Ubezpieczeniowe”. Zaczynaliśmy od małego biurka w niewielkim pokoju, w prywatnym mieszkaniu. Pierwszy pracownik pojawił się w firmie w lipcu 2000 roku, a do końca 2001 roku zatrudnialiśmy już 5 osób. W listopadzie 2008 roku doczekaliśmy się własnej siedziby, czyli obecnego biura przy ulicy Łużyckiej 21 we Wrocławiu.

We wrześniu 2011 roku firma zmieniła nazwę na CE Brokers i rozpoczęła działalność jako broker ubezpieczeniowy. W 2014 roku zaczęliśmy otwierać oddziały na terenie kraju. 22 stycznia 2021 roku zmieniliśmy formę, w jakiej CE Brokers prowadzi działalność i przekształciliśmy się w spółkę z o.o.

W obecnej chwili drużyna CE to ponad 20 osób i pod tym względem jesteśmy w ścisłej czołówce wśród pośredników ubezpieczeniowych na Dolnym Śląsku. Działalność Spółki obejmuje teren całego kraju.

MISJA: Twoja firma, Nasza odpowiedzialność

  • Sprawnie organizujemy Twoje gwarancje
  • Konstruujemy innowacyjne programy ubezpieczeniowe
  • Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, komfort i pieniądze

 

Wartości CE Brokers

  • Ludzie – klucz do sukcesu
  • Koncentracja na potrzebach Klienta
  • Elastyczność i szybkość działania
  • Uczciwość i empatia w kontaktach
  • Profesjonalizm Pracowników
  • Pozytywna atmosfera
  • Zaangażownie w akcje charytatywne
broker ubezpieczeniowy
CE Brokers

Przekonania wspierane przez CE Brokers:

    • Szybka i sprawna komunikacja to klucz do budowy trwałych relacji.
    • Rzetelność to podstawa dobrych relacji z Klientami.
    • Szacunek to wyznacznik podejścia firmy do Kontrahentów i Pracowników.
    • Otwartość na nowe pomysły to możliwość rozwoju firmy.
    • Edukacja i kreatywność to wprowadzenie firmy na nowe ścieżki rozwoju.
    • Uczciwa konkurencja to wpływ na pozycję firmy na rynku.

„Rzeczy niemożliwe załatwiamy od razu, na cuda trzeba chwilę poczekać”

Zobowiązania CE Brokers wobec Pracowników:

    • Dbamy o godne warunki pracy.
    • Inspirujemy i wspieramy Pracowników w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników.
    • Wspieramy rozwój Pracowników.
    • Reagujemy na problemy Pracowników.
    • W sytuacjach trudnych przedstawiamy Nasze stanowisko wobec Pracownika w sposób konstruktywny.
    • Sytuacje trudne rozwiązujemy w atmosferze dialogu i wzajemnego szacunku.
    • Wypłacamy terminowo należności.
CE Brokers
CE Brokers

Zobowiązania CE Brokers wobec Klientów:

  • Obsługujemy Klientów w czasie rzeczywistym: na telefony i e-maile reagujemy natychmiastowo, w przypadku braku możliwości natychmiastowej reakcji, oddzwaniamy lub odpisujemy Klientowi na e-mail  do końca danego dnia pracy.
  • W przypadku zaistnienia trudności w realizacji zadania, niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując rozwiązania alternatywne.
  • W przypadku popełnienia błędu niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując działania naprawcze.
  • Ze szczególną starannością operujemy danymi Klienta.
  • Dbamy o długofalowy kontakt z Klientem.