Historia Firmy
CE Brokers działa od 17 stycznia 2000 roku.
Została założona przez Arkadiusza Całkę jako multiagencja ubezpieczeniowa pod ówczesną nazwą „Całka Enterprises Biuro Kapitałowo – Ubezpieczeniowe”. Zaczynaliśmy od małego biurka w niewielkim pokoju, w prywatnym mieszkaniu. Pierwszy pracownik pojawił się w firmie w lipcu 2000 roku, a do końca 2001 roku zatrudnialiśmy już 5 osób. W listopadzie 2008 roku doczekaliśmy się własnej siedziby, czyli obecnego biura przy ulicy Łużyckiej 21 we Wrocławiu.
We wrześniu 2011 roku firma zmieniła nazwę na CE Brokers i rozpoczęła działalność jako broker ubezpieczeniowy. W 2014 roku zaczęliśmy otwierać oddziały na terenie kraju. 22 stycznia 2021 roku zmieniliśmy formę, w jakiej CE Brokers prowadzi działalność i przekształciliśmy się w spółkę z o.o.
W obecnej chwili drużyna CE to ponad 20 osób i pod tym względem jesteśmy w ścisłej czołówce wśród pośredników ubezpieczeniowych na Dolnym Śląsku. Działalność Spółki obejmuje teren całego kraju.
MISJA: Twoja firma, Nasza odpowiedzialność
- Sprawnie organizujemy Twoje gwarancje
- Konstruujemy innowacyjne programy ubezpieczeniowe
- Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, komfort i pieniądze
Wartości CE Brokers
- Ludzie – klucz do sukcesu
- Koncentracja na potrzebach Klienta
- Elastyczność i szybkość działania
- Uczciwość i empatia w kontaktach
- Profesjonalizm Pracowników
- Pozytywna atmosfera
- Zaangażownie w akcje charytatywne
Przekonania wspierane przez CE Brokers:
-
- Szybka i sprawna komunikacja to klucz do budowy trwałych relacji.
- Rzetelność to podstawa dobrych relacji z Klientami.
- Szacunek to wyznacznik podejścia firmy do Kontrahentów i Pracowników.
- Otwartość na nowe pomysły to możliwość rozwoju firmy.
- Edukacja i kreatywność to wprowadzenie firmy na nowe ścieżki rozwoju.
- Uczciwa konkurencja to wpływ na pozycję firmy na rynku.
„Rzeczy niemożliwe załatwiamy od razu, na cuda trzeba chwilę poczekać”
Zobowiązania CE Brokers wobec Pracowników:
-
- Dbamy o godne warunki pracy.
- Inspirujemy i wspieramy Pracowników w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników.
- Wspieramy rozwój Pracowników.
- Reagujemy na problemy Pracowników.
- W sytuacjach trudnych przedstawiamy Nasze stanowisko wobec Pracownika w sposób konstruktywny.
- Sytuacje trudne rozwiązujemy w atmosferze dialogu i wzajemnego szacunku.
- Wypłacamy terminowo należności.
Zobowiązania CE Brokers wobec Klientów:
- Obsługujemy Klientów w czasie rzeczywistym: na telefony i e-maile reagujemy natychmiastowo, w przypadku braku możliwości natychmiastowej reakcji, oddzwaniamy lub odpisujemy Klientowi na e-mail do końca danego dnia pracy.
- W przypadku zaistnienia trudności w realizacji zadania, niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując rozwiązania alternatywne.
- W przypadku popełnienia błędu niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując działania naprawcze.
- Ze szczególną starannością operujemy danymi Klienta.
- Dbamy o długofalowy kontakt z Klientem.
