Sygnaliści – procedura zgłaszania

Sygnaliści – Zgłaszanie nieprawidłowości

Ta zakładka została stworzona, aby umożliwić zgłaszanie nieprawidłowości zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.

Zgłoszenia mogą składać:

  • obecni pracownicy naszej firmy,

  • byli pracownicy,

  • osoby chcące podjąć zatrudnienie (kandydaci).

Jak można zgłosić nieprawidłowość?

Oferujemy dwa bezpieczne i wygodne kanały:

  • W formie pisemnej – wrzucając zgłoszenie do dedykowanej skrzynki z boku budynku CE Brokers (po prawej stronie).

  • W formie elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres:
    sygnalisci@cebrokers.pl

Możesz skorzystać zarówno z własnego, jak i anonimowego adresu e-mail.

Procedura zgłaszania nieprawidłowości

Informujemy, że wdrożyliśmy wewnętrzną procedurę przyjmowania i obsługi zgłoszeń, zgodną z ustawą z 14 czerwca 2024 r.
Procedura obowiązuje od 25 września 2024 r. i została opracowana z myślą o zapewnieniu poufności, bezpieczeństwa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.

Dlaczego to ważne?

CE Brokers buduje środowisko pracy oparte na zaufaniu, przejrzystości i wzajemnym szacunku. Dlatego każde zgłoszenie ma znaczenie – pomaga nam chronić wspólne wartości, zapobiegać nadużyciom i działać zgodnie z prawem.