na Północno-Zachodni Region Polski

Jeśli… 

  • Jesteś wybitnie skutecznym sprzedawcą, odnosisz sukcesy i lubisz to co robisz, 
  • Czerpiesz przyjemność z kontaktów z ludźmi, chętnie z nimi rozmawiasz i wspierasz w rozwiązywaniu problemów, 
  • Lubisz mieć postawione cele i nie potrafisz żyć bez wyzwań, 
  • Jesteś empatyczny a pomaganie innym daje Ci dużo radości i satysfakcji, 
  • Nie poddajesz się, gdy napotkasz trudności i klient mówi „nie”, 
  • Rozumiesz, że sprzedażą nie kierują same emocje, ale konsekwentne wykonywanie określonych aktywności, 
  • Lubisz pracować samodzielnie przy jednoczesnym współdziałaniu w zespole, 
  • Samodoskonalenie jest dla Ciebie ważnym obszarem Twojego osobistego rozwoju, 
  • Jesteś optymistą, dla którego w sprzedaży nie ma rzeczy niemożliwych, 

…to być może jesteś osobą, której szukamy! 

Szukamy bowiem osób, dla których sprzedawanie to pomaganie i szukanie dla klientów najlepszych rozwiązań, aby współpracowali z nami długie lata.  

Kilka słów o nas 

CE Brokers – lider w branży od ponad 25 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze w zakresie pozyskiwania gwarancji ubezpieczeniowych dedykowanych przedsiębiorcom, głównie z branży budowlanej. Obecnie obsługujemy ponad 500 klientów, zatrudniamy blisko 30 osób i wciąż się rozwijamy. Docieramy do każdego klienta, który ceni sobie profesjonalizm i wygodę. Kierujemy się zasadami uczciwości, wzajemnego szacunku i pozytywnych relacji wewnątrz firmy i poza nią. Wszystko co robimy, służy temu, aby budować trwałe biznesowe relacje z naszymi klientami. 

Twoje zadania w tej roli 

  • pozyskiwanie klientów biznesowych na gwarancje ubezpieczeniowe w oparciu o gotowe bazy oraz nasz model sprzedaży 
  • podejmowanie dostarczanych leadów oraz przekazanych klientów do obsługi 
  • badanie potrzeb klientów w celu zaoferowania najlepszych rozwiązań 
  • pomoc klientom w całym procesie od kompletowania dokumentów do uzyskania i dostarczenia gwarancji 
  • realizacja celów sprzedażowych 
  • utrzymywanie stałych, przyjaznych relacji z klientami w obsłudze 
  • udział w szkoleniach pogłębiających wiedzę i kształtujących własny rozwój 

Praca w sprzedaży nie należy do najłatwiejszych, to wiemy. Dlatego dużo czasu i zaangażowania wkładamy we wdrożenie nowej osoby, ale też dużo wymagamy.  

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki 

  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia 
  • sprzedajesz od co najmniej 2 lat, a Twoimi klientami byli głównie przedsiębiorcy 
  • Twoje osiągnięcia w sprzedaży są poparte realnymi wynikami 
  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub ubezpieczeniowych 
  • rozumiesz problemy i wyzwania przedsiębiorców 
  • posiadasz wiedzę i umiejętności dotyczące metodycznego podejścia do sprzedaży 
  • jesteś gotowy do wyjazdów na terenie swojego województwa 

Oferujemy 

  • umowę o współpracy B2B (własna działalność gospodarcza) na okres próbny 3 miesiące, a następnie na czas nieokreślony 
  • wdrożenie do pracy i poznanie procesu sprzedaży 
  • stałe wynagrodzenie miesięczne oraz prowizję miesięczną uzależnioną od realizacji określonych celów 
  • narzędzia pracy 
  • zadaniowy i elastyczny czas pracy
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i sprzedażowe 

Chcesz aplikować? 

Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na adres: j.dudzinska@cebrokers.pl .
W liście motywacyjnym odpowiedz na 2 pytania:

  1. W jaki sposób dbasz o relacje z Twoimi klientami? 
  1. Dlaczego do nas aplikujesz?