na Północno-Zachodni Region Polski
Jeśli…
- Jesteś wybitnie skutecznym sprzedawcą, odnosisz sukcesy i lubisz to co robisz,
- Czerpiesz przyjemność z kontaktów z ludźmi, chętnie z nimi rozmawiasz i wspierasz w rozwiązywaniu problemów,
- Lubisz mieć postawione cele i nie potrafisz żyć bez wyzwań,
- Jesteś empatyczny a pomaganie innym daje Ci dużo radości i satysfakcji,
- Nie poddajesz się, gdy napotkasz trudności i klient mówi „nie”,
- Rozumiesz, że sprzedażą nie kierują same emocje, ale konsekwentne wykonywanie określonych aktywności,
- Lubisz pracować samodzielnie przy jednoczesnym współdziałaniu w zespole,
- Samodoskonalenie jest dla Ciebie ważnym obszarem Twojego osobistego rozwoju,
- Jesteś optymistą, dla którego w sprzedaży nie ma rzeczy niemożliwych,
…to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osób, dla których sprzedawanie to pomaganie i szukanie dla klientów najlepszych rozwiązań, aby współpracowali z nami długie lata.
Kilka słów o nas
CE Brokers – lider w branży od ponad 25 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze w zakresie pozyskiwania gwarancji ubezpieczeniowych dedykowanych przedsiębiorcom, głównie z branży budowlanej. Obecnie obsługujemy ponad 500 klientów, zatrudniamy blisko 30 osób i wciąż się rozwijamy. Docieramy do każdego klienta, który ceni sobie profesjonalizm i wygodę. Kierujemy się zasadami uczciwości, wzajemnego szacunku i pozytywnych relacji wewnątrz firmy i poza nią. Wszystko co robimy, służy temu, aby budować trwałe biznesowe relacje z naszymi klientami.
Twoje zadania w tej roli
- pozyskiwanie klientów biznesowych na gwarancje ubezpieczeniowe w oparciu o gotowe bazy oraz nasz model sprzedaży
- podejmowanie dostarczanych leadów oraz przekazanych klientów do obsługi
- badanie potrzeb klientów w celu zaoferowania najlepszych rozwiązań
- pomoc klientom w całym procesie od kompletowania dokumentów do uzyskania i dostarczenia gwarancji
- realizacja celów sprzedażowych
- utrzymywanie stałych, przyjaznych relacji z klientami w obsłudze
- udział w szkoleniach pogłębiających wiedzę i kształtujących własny rozwój
Praca w sprzedaży nie należy do najłatwiejszych, to wiemy. Dlatego dużo czasu i zaangażowania wkładamy we wdrożenie nowej osoby, ale też dużo wymagamy.
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia
- sprzedajesz od co najmniej 2 lat, a Twoimi klientami byli głównie przedsiębiorcy
- Twoje osiągnięcia w sprzedaży są poparte realnymi wynikami
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub ubezpieczeniowych
- rozumiesz problemy i wyzwania przedsiębiorców
- posiadasz wiedzę i umiejętności dotyczące metodycznego podejścia do sprzedaży
- jesteś gotowy do wyjazdów na terenie swojego województwa
Oferujemy
- umowę o współpracy B2B (własna działalność gospodarcza) na okres próbny 3 miesiące, a następnie na czas nieokreślony
- wdrożenie do pracy i poznanie procesu sprzedaży
- stałe wynagrodzenie miesięczne oraz prowizję miesięczną uzależnioną od realizacji określonych celów
- narzędzia pracy
- zadaniowy i elastyczny czas pracy
- możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i sprzedażowe
Chcesz aplikować?
Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na adres: j.dudzinska@cebrokers.pl .
W liście motywacyjnym odpowiedz na 2 pytania:
- W jaki sposób dbasz o relacje z Twoimi klientami?
- Dlaczego do nas aplikujesz?
